EN
אתר התיירות של תל אביב
חיפוש

אין כמו יפו בתמונות
סיור-סדנת צילום בסמארטפון

בואו ניצור יחד את התמונה המושלמת! בסיור-סדנת צילום בסמארטפון נלמד איך להעביר את החוויה היפואית בתמונות מרהיבות. סלפי בשקיעה מנקודת תצפית לחוף הים, צילומי מבנים בכיכר השעון, תמונה רומנטית בסמטאות העיר העתיקה או צילום המנה שתכבוש את האינסטגרם בשוק הפשפשים. נלמד להפיק את המיטב מכל תמונה ומכל לוקיישן ונתאהב ביפו על כל הקסם שבה. את הסיור יעביר גיא יחיאלי, צלם העיר תל־אביב מעל לעשור, בעל ניסיון עשיר בצילום מסחרי ואומנותי ומומחה תוכן ברשתות החברתיות.

קרדיט צילום: שיינה גלוקמן

סיורים חדשים ומיוחדים נוספים:

תחנה מרכזית חדשה - shutterstock

התחנה המרכזית החדשה- מערות עטלפים, מבוכים ואוטובוסים

סיור מרתק במעמקי התחנה המרכזית החדשה, המציע היכרות עם חיי היום-יום בתחנה וקריאה של תהליכי ההתחדשות העירונית המתקיימים באזור. בסיור נכיר את העסקים ומרכזי הקהילה הפועלים בתחנה, ציורי הגרפיטי הפרוסים בקומה השביעית, התכנון הייחודי של האדריכל רם כרמי ועוד, וננסה לדמיין עתיד אופטימי עבור אחד מן האתרים השאפתניים והשנויים ביותר במחלוקת בתולדות העיר.

קרא עוד »
צילום: גיא יחיאלי

חיי הלילה של תל אביב עם מלכת הדראג מיס גליטר

מיס גליטר מגיעה לארץ מאמריקה הרחוקה ויוצאת לחפש חתן יהודי כשר בעיר הגדולה! נצטרף אליה לחיפוש בין החוגגים, הבלייניות והרחובות השוקקים סביב שדרות רוטשילד. ניכנס לכמה מהברים הטובים באזור, נשיר עם מיס גליטר ונשתה לחיים!

*לגילאי 18 ומעלה
* תוספת טעימות אלכוהול: 55 ₪ למשתתף
*נקודות העצירה והטעימות בסיורים עשויות להשתנות מפעם לפעם

קרא עוד »
שדרות ירושלים. צילום: אילן ספירא

בולברד ג'מל באשה- סיור בשדרות ירושלים

כשנבנתה השדרה, תל־אביב הייתה כפר קטן לעומת יפו הגדולה והמפוארת, פנינת תרבות בין קהיר לדמשק. מדוע בנו את השדרה? מה קרה לה מאז קום המדינה ולאן מועדות פניה? יחד ננסה להבין זאת מבלי לוותר על הצד הקולינרי האופייני לשדרה.
*ניתן לקיים סיור זה כסיור טעימות בעלות 35 ₪ / 55 ₪ למשתתף

קרא עוד »
עג'מי. צילום:אילן ספירא

עג'מי – שלוש דתות ואלוהים אחד

שכונת עג’מי ביפו היא דוגמא לקיום זה לצד זה של מוסלמים, נוצרים ויהודים

בסיור נכיר ונחווה את השכונה המרתקת דרך נפלאות הארכיטקטורה והפן האנושי. נשמע על שקיעתה הארוכה לאורך השנים ועל הדרך חזרה למעמדה כשכונה יוקרתית.

קרא עוד »
בודק...
איך אפשר לעזור לך?