EN
אתר התיירות של תל אביב
חיפוש

אנו – מוזיאון העם היהודי

מדובר בחוויה מוזיאלית חדשה ומרגשת שנבנתה בהיקף טכנולוגי שלא נראה כמותו בארץ ומעטים כמוהו בעולם. שלוש קומות וארבעה אגפים על פני כ-7,000 מ"ר של שטחי תצוגה שמרכיבים את המוזיאון היהודי הגדול והמקיף בעולם.

לאחר עשר שנות תכנון וארבע שנים של בניה מושקעת, התקבצו לראשונה תחת קורת גג אחת מאות מוצגים מקוריים מרחבי העולם, עשרות סרטים נפלאים שהופקו במיוחד, מיצגי אינטראקטיב חדשניים ומפתיעים, ואפליקציות מרתקות, שכולם ביחד חוגגים אלפי שנות חיים ותרבות יהודיים.

למידע והזמנות: 03-7457808

הכניסה להולכי רגל משער 2, רחוב קלאוזנר 15. הכניסה לכלי רכב מול שער 2

שעות פתיחה:

א'-ד'- 10:00-19:00
ה'-10:00-22:00
ו' – 09:00-14:00
ש' – 10:00-17:00

צילום: זיו כנעני

זהות ותרבות בת זמננו

הסיפור נפתח בזמן ההווה. המגוון המרתק של ביטויי הזהות והתרבות היהודית מאפשר לכל אחד ואחת מאיתנו למצוא כאן את עצמם. הפולקלור והאמנויות, השפה והספרות, הזרמים ביהדות והתרומה היהודית לאנושות – כל אלה מבטאים זהות ותרבות יהודית, אישית וקבו צתית, רבת פנים.


הסיפור ההיסטורי לאורך הדורות

סיפורו הייחודי והמתמשך של העם היהודי מהעת העתיקה ועד ימינו. תמצאו בו תקופות של פריחה, שגשוג ודיאלוג תרבותי לצד זמנים של פרעות ורדיפות. המסע בן אלפי השנים מתחיל בסיפור ההגירות היהודיות, בוחן את המרכזים היהודיים הגדולים ואת התרבות והחכמה היהודיות, ומסתיים בתקומתו של העם היהודי אחרי השואה, בהקמת מדינת ישראל וייצוגן של מגוון הקהילות היהודיות בימינו.


בסיס משותף, מסר אוניברסלי

היסודות הרעיוניים שעליהם נבנה הקיום היהודי במשך השנים – יסודות שיש בהם הן ממד פרטי-יהודי והן ממד כללי-אוניברסלי, הנוגע לתרבות האנושית כולה. היסודות הייחודיים כוללים את השבת, הברית, מעגל השנה וציוני הדרך בחיי אדם. את היסודות האוניברסליים מייצגים התנ"ך והשפעותיו על תרבויות העולם.

מוזאונים ומרכזי מבקרים נוספים בעיר:

מוזיאון האשליות

היכנסו לעולם מרתק של אשליות במוזאון האשליות בתל אביב! מוזאון ייחודי המציע משהו לכל המשפחה כולל ילדים, בני נוער, הורים וסבים. בואו ליהנות ולחקור את יותר מ-50 תערוכות המתמקדות באינטראקציה עם החושים שלכם בדרכים שלא דמיינתם שאפשריות!

קרא עוד »

בית יוסף באו

בלב תל אביב הסואנת ישנה פנינה תרבותית, ייחודית ואותנטית- הסטודיו של יוסף באו המייצג לא רק את באו עצמו אלא נותן הצצה לתל אביב הישנה ולישראל מתחילת הדרך ועד ימינו ולסיפור העם היהודי משואה לתקומה.

קרא עוד »

המוזיאון הישראלי במרכז יצחק רבין

המוזאון הישראלי פורש בפני המבקרים את סיפורה של מדינת ישראל והחברה הישראלית במקביל לסיפור חיו של יצחק בין כפסיפס ייחודי ומרתק.
המוזאון משלב חוויה רב חושית המותירה את המבקר נרגש למול אירועים דרמטיים בהיסטוריה של מדינת ישראל.

קרא עוד »
בית העצמאות - ריקי רחמן

בית העצמאות

**המקום סגור לרגל שיפוצים **
ב-14 במאי 1948 הכריז ראש הממשלה בן גוריון בטרקלין ביתו של ראש העיר לשעבר, מאיר דיזנגוף, על הקמת מדינת ישראל.
בשנת 1978 שוחזר האתר ההיסטורי ונפתח לציבור לצד הצגת אירועים מובילים שאירעו עד לאותו יום.

קרא עוד »

החוויה האולימפית

החוויה האולימפית הינה סיור מודרך אינטראקטיבי האורך שעה.

במסגרת הסיור עוברים בין 5 טבעות (אולמות) שמספרות על המשחקים האולימפיים.

קרא עוד »
בודק...
איך אפשר לעזור לך?