EN
אתר התיירות של תל אביב
חיפוש

גלריה ג'ינא לאמנות נאיבית בינלאומית

גלריה ג'ינא לאמנות נאיבית בינלאומית עוסקת בקנייה ובמכירה של אמנות נאיבית מכל קצות העולם. למען תכלית זו, יצרה הגלריה התקשרויות ארוכות-טווח עם גלריות מפתח בתחום האמנות הנאיבית ועם מאות אמנים נאיבים מרחבי עולם.

גלריה ג'ינא שואפת לתמוך בחיפושם של האמנים הנאיבים אחר "גן העדן האבוד", לעודד אמנים אלו לחלוק את חזונם הנצחי המשקף את חיי היומיום; וכן לשמש עבורם כפורום בו יוכלו לחשוף את הגיגי הלב והנפש הילדיים שלהם. במקביל, מקווה גלריה ג'ינא להקל על כניסתם לתחום של אמנים מוכשרים (צעירים ומבוגרים), בעיקר אוטודידקטים, השואפים לשתף אותנו – באמצעות מכחול, צבע ובד – בהצצה לעולמות אגדה, יצירי דמיונם הפורה.

בגלריה ג'ינא מוצגות תערוכות מתחלפות של ציורים נאיביים ממגוון מדינות, ביניהן איטליה, אל סלוודור, אקוודור, ארגנטינה, בוליביה, בלגיה, ברזיל, בריטניה, גואטמלה, דנמרק, הולנד, הונגריה, הונדורס, טורקיה, יוון, ישראל, מקסיקו, ניקרגואה, פורטוגל, פינלנד, פרו, ספרד, סרביה, צרפת, פנמה, קובה, קוסטה ריקה, קנדה, קרואטיה, רומניה, רוסיה ושוודיה.

התערוכות בגלריה ג'ינא פורשות בפני המבקר סקירה כללית העומדת על השונות הרחבה של סגנונות אמנות נאיבית הקיימת בין המדינות השונות, וכן בתוך כל מדינה.

דיזנגוף 255 ת"א

שעות פתיחה:

ב'-ה' 12:00-21:00
ו' 10:00-14:00

03-5444150

גלריות נוספות בעיר :

מרכז הבאוהאוס

מרכז הבאוהאוס הוא חנות, הוצאה לאור וגלריה פרטית המספקת מידע אודות מבני הסגנון הבינלאומי (הנודע גם כסגנון הבאוהאוס) ב"עיר הלבנה" בתל אביב.

קרא עוד »
גלריית שלוש. צילום: אבי חי

גלריה שלוש

הצורפים 15, תל אביב 03-5289713 שעות פתיחה: ב'-ה' – 11:00-18:00 ו'-ש' – 11:00-14:00 לאתר הגלריה צילום: Tal Kvores גלריות נוספות

קרא עוד »

גלריה שטרן

גלריה שטרן נוסדה על ידי מאיר שטרן ב- 1971 וכיום היא אחת הגלריות הותיקות בתל-אביב.
מראשיתה התמחתה הגלריה בשמות הידועים ביותר באמנות הישראלית ובאמנות היהודית האירופאית (בעיקר אקול דה פריז)
ובמהרה תפסה מעמד מרכזי בשוק האמנות הישראלי.

קרא עוד »
בודק...
איך אפשר לעזור לך?