EN
אתר התיירות של תל אביב
חיפוש

היכל התרבות ע"ש צ'רלס ברונפמן

כבית לאמנויות הבמה, היכל התרבות תל אביב הוא מוקד תרבותי שוקק חיים, המארח הופעות מוזיקה, מחזות זמר, בלט, הצגות תיאטרון ומופעי בידור של מיטב היוצרים, השחקנים, הרקדנים והמוזיקאים הבינלאומיים והישראליים המובילים

היכל התרבות תל אביב ממשיך להתחדש ולהשקיע משאבים רבים בחוויה התרבותית והמוזיקלית שהוא מעניק לאורחיו. בשנים האחרונות נערך בהיכל התרבות תל אביב שיפוץ מקיף, תוך הקפדה מרבית על המראה המקורי של ההיכל ו"החזרת עטרה ליושנה" – כראוי למבנה שהוא אבן דרך של האדריכלות הישראלית.

במסגרת שיפוץ החללים הפנימיים של ההיכל, שודרג אולם הקונצרטים המרכזי על שם לואי – פרויקט בו לקח חלק האקוסטיקאי הבינלאומי יסוהיסה טויוטה (Yasuhisa Toyota), החתום על האקוסטיקה באולמות "וולט דיסני" בלוס אנג'לס ואולם סאנטוארי בטוקיו.

עבודת השיפוץ בוצעה במלוא המרץ, ובשנת 2015 נחנך מועדון סלע והעבודה הושלמה עם השקת אולם צוקר בשנת 2017.

כיום מציע היכל התרבות שני אולמות בגדלים שונים, הנהנים מאקוסטיקה מושלמת, ומאפשרים לקהל הצופים ליהנות מסאונד בלתי נשכח ומחוויית צפייה מיטבית וכן אולם V.I.P יוקרתי, להשקות ומפגשי מנהלים

הוברמן 1

03-5430777

מתחמים נוספים בלב העיר :

בית יוסף באו

בלב תל אביב הסואנת ישנה פנינה תרבותית, ייחודית ואותנטית- הסטודיו של יוסף באו המייצג לא רק את באו עצמו אלא נותן הצצה לתל אביב הישנה ולישראל מתחילת הדרך ועד ימינו ולסיפור העם היהודי משואה לתקומה.

קרא עוד »

מוזיאון ההגנה

המוזאון, הממוקם בביתו של אליהו גולומב, אחד ממייסדי כוחות ההגנה היהודים טרום קום המדינה, מציג תערוכה הכוללת כלי נשק, תמונות, מסמכים ומצגת מולטימדיה.

קרא עוד »

בית הכנסת אהל מועד

בית כנסת ספרדי זה, המשרה יראת כבוד ומפורסם בשל כיפתו, נוסד בשנת 1928 והיה בעבר מקום תפילה נבחר עבור רבים מבני האליטה התל אביבית.

קרא עוד »

רחוב ביאליק

רחוב ביאליק הוא רחוב מקסים ללא מוצא, שהרוויח ממאמצי השימור בתל אביב. ברחוב הקצר ניצבות כמה דוגמאות נפלאות של עיצוב בסגנון הבאוהאוס ומוזיאון קטן המוקדש לשינויים ארכיטקטוניים. אתרים נוספים הראויים לציון ברחוב, הם בניין העירייה הראשון של העיר וביתו המשופץ לא מכבר של המשורר הלאומי של ישראל, חיים נחמן ביאליק, על שמו נקרא הרחוב.

קרא עוד »

בית ביאליק

**המקום סגור זמנית!**
ביתו ששופץ לא מכבר של המשורר הלאומי של ישראל, חיים נחמן ביאליק, הפך למוזאון המתמקד בחייו ויצירתו.

קרא עוד »

היכל העצמאות

**המקום נמצא בשיפוצים**
ב-14 במאי 1948 הכריז ראש הממשלה בן-גוריון בטרקלין ביתו של ראש העיר לשעבר, מאיר דיזנגוף, על הקמת מדינת ישראל.

קרא עוד »

סמטה אלמונית/ סמטה פלונית

סמטאות חביבות אלו נבנו במקביל זו לזו ממש ליד רחוב קינג ג'ורג' ההומה. מאיר דיזנגוף כינה אותן סמטה פלונית וסמטה אלמונית לאחר ויכוח עם מייסדן, מאיר שפירא, אשר רצה לקרוא להם על שמו ועל שם אשתו. כיום אלמונית ופלונית ידועות בזכות בתי קפה נחמדים, גלריות, חנות ספרים אנרכיסטית, ו'מחתרת' חנות יד שנייה איכותית.

קרא עוד »

גן מאיר

גן מאיר, הנמצא בקרבת דיזנגוף סנטר, בין הרחובות קינג ג'ורג' וטשרניחובסקי, הנו מקלט ירוק באמצע הנוף העירוני המחוספס-לעתים של תל אביב. יש פינת אימוץ כלבים בסופ"שים ועוד

קרא עוד »

גן החשמל

גן החשמל נחשב בעבר לאזור עלוב שאכלס חנויות ישנות למכשירי חשמל. כיום רוחש האזור אנרגיות חדשות, ומאוכלס על ידי מעצבים מקומיים היוצרים חלק מן האופנה והאביזרים המודרניים ביותר בעיר. לאוהדי מוסיקה כדאי לבקר ברחוב לבונטין 7, מקום אינטימי המציע הופעות חיות של מוסיקה איכותית.

קרא עוד »

רחוב שינקין

החל משנות השמונים של המאה העשרים, הפך שינקין למבצרה של הבוהמה התל-אביבית, שם ביקרו סופרים, שחקנים ומוסיקאים כדי לראות ולהיראות. רחוב שינקין משתרע מרחוב אלנבי עד שדרות רוטשילד, ולאורכו חנויות יוצאות דופן וחנויות יד שנייה המהוות מוקד משיכה לאנשים רבים, במיוחד בימי שישי.

קרא עוד »

באוהאוס

לא לחינם קרויה תל אביב העיר הלבנה: בשנת 2003, הכריזה אונסקו על תל אביב כאתר שימור היסטורי עולמי, עקב ריבוי בניינים בעלי ארכיטקטורה בסגנון הבאוהאוס הנמצאים בתחומה, המתאפיינים בפונקציונאליות ובפשטות.

קרא עוד »
בודק...
איך אפשר לעזור לך?