EN
אתר התיירות של תל אביב
חיפוש

חבר אני זוכר – 26 שנה לרצח יצחק רבין

לצד הכניסה לבניין העירייה ניצבת אנדרטה לזכר ראש ממשלת ישראל, יצחק רבין ז"ל, שנרצח במהלך עצרת השלום ב-4 בנובמבר, 1995.
האנדרטה עוצבה על ידי הפסלת יעל בן ארצי ומורכבת משש עשרה אבנים מרמת הגולן, שמסמלות את החיבור שרבין חש לאדמה. על הקירות הסמוכים נשמרו חלק מכתובות הגרפיטי שרוססו לאחר הרצח על ידי בנות ובני נוער אבלים, כזיכרון שחשו רבים באותה תקופה.

לציון שנת ה-25 לרצח, עיריית תל-אביב-יפו שיפצה את האנדרטה והתקינה מסך עם סרטים, מהם אפשר ללמוד אודות מה שאירע באותו הלילה, מה קדם לו ומה קרה לחברה הישראלית בעקבותיו.

חוויה אחרת
נוסף על ביקור באנדרטה וצפייה בסרטים, אפשר לתאם או להצטרף למפגש עם אנשים שזוכרים היטב את אותו אירוע ומעוניינים לשתף בחווייתם האישית, ולנהל שיח בנושא.

  • המפגש הוא ללא עלות.

לחוויה מלאה מומלץ לבקר במרכז יצחק רבין
המוזאון פורש בפני המבקרים את סיפורה של המדינה ואת סיפורו של יצחק רבין ז"ל כפסיפס ייחודי ומרתק. עושרה של התצוגה והיריעה ההיסטורית רחבת ההיקף, הופכים את המוזיאון לספר היסטוריה חי, שהמבקרים מהלכים בתוכו בו ופוגשים בסיפור של כולנו, הסיפור הישראלי, ברגעי השיא וברגעי המשבר.

אפשר להזמין סיורים מקוונים בתשלום בעברית ובאנגלית.

טלפון להזמנות: 4585* / 03-7453322

מגזין
מה חדש .TLV.

הטיילת החדשה של תל ברוך

טיילת המצוק הראשונה של העיר תל אביב. הטיילת, שנמצאת בין חוף תל ברוך מדרום לבין חוף הצוק מצפון ואורכה כשני קילומטרים, ולמעשה זהו השלב האחרון בהגשמת החזון העירוני של רצף טיילות שמאפשר הליכה, ריצה ורכיבה על אופניים מגבול הרצליה בצפון ועד גבול בת ים בדרום.

להמשך קריאה »

מרכז ספורט ימי בחוף הדולפינריום

עיריית תל אביב-יפו הקימה מרכז ספורט ימי בחוף הדולפינריום שיכלול פארק חופי, מרכז ספורט ימי קהילתי עירוני והמשך טיילת החוף. חוף הדולפינריום החדש יכלול רצועה חוף רחבה והוא יוקף אזורי ישיבה וטריבונות.

להמשך קריאה »

מוזיאון העיר תל אביב-יפו

המוזיאון ייפתח להרצה ב-15 בינואר 2024 בתשלום סמלי דרך האתר, המוזיאון יספר את סיפורה של העיר דרך סיפורי תושביה והערכים שהעיר מייצגת ויהווה המוזיאון השתתפותי הראשון בארץ.

להמשך קריאה »
בודק...
איך אפשר לעזור לך?