EN
אתר התיירות של תל אביב
חיפוש

חפש את המטמון במושבה שרונה

הצטרפו אלינו לסיור המלווה בכתבי חידה במהלך המשחק "מחפשים את המטמון".

המושבה הטמפלרית שהוקמה בשנת 1871 מתעוררת לחיים. סיפור מסעיר שמתפרס לאורך שלוש תקופות והסתתר במשך שנים רבות מאחורי גדרות הקריה ויוצא עתה אל אוויר העולם.

את הסיור נקנח בטעימות גלידות מהמשובחות ביותר בשרונה מרקט.

עלות: 1300 ₪

סיורי משפחות נוספים:

פארק המסילה. עדי אזולאי ודין אהרני רולנד

מתחם התחנה, פארק המסילה ופלורנטין למשפחות

רכבת הקיטור, מבני התחנה והקרונות הישנים הן נקודת הפתיחה במסע מגוון שיפעיל את הדמיון ויספק חוויות מדליקות לכל המשפחה. ממתחם התחנה נעבור דרך פארק המסילה החדש, נראה בתים מופלאים במושבה הגרמנית ובנווה צדק וניכנס לשכונת פלורנטין לראות יצירות גרפיטי מרהיבות, מלאות הומור, צבע ודמיון. לאורך הדרך נסקור את השינויים המדהימים שעברה הארץ מהגעת רכבת הקיטור החדשה, נספר את סיפורם של גיבורי-העל של ההתיישבות פורצת הדרך בנווה צדק, ונחפש גיבורי-על מודרניים יותר בדמות יוצרי ויצירות אומנות הרחוב. במהלך הסיור תוכלו לבחור את היצירות החביבות עליכם ולהצטלם איתן.
*הסיור מיועד לילדים מגיל 5

קרא עוד »
בן גוריון ובחור עומדים על הראש. צילום: גיא יחיאלי

מפת הסודות של בן גוריון

מי מאיתנו לא חלם למצוא מפת מטמון סודית, לאסוף רמזים ולצאת למסע הרפתקאות לגילוי אוצרות? לאורך שדרות בן גוריון מסתתרים סודות רבים… חלקם סודיים כל כך, שאפילו מי שגר ממש שם, לא יודע מה מסתתר לו מתחת לאף. באורח פלא, הגיעה לידינו מפה סודית ובה רמזים לגילוי סודות השכונה! חוקרות ובלשים מכל המדינה מוזמנים לבוא לגלות את הסודות הנסתרים. קבלו מאיתנו את המפה הסודית וביחד נצא למסע בלשי בעקבות הרמזים עד שנגלה את כל הסודות.
הסיור משלב בין ישן לחדש, בין הסיפורים ההיסטוריים לבין התכנון המודרני, קיימות ואיכות סביבה, טבע, היסטוריה פנאי וקהילה.
*הסיור מיועד לילדים מגיל 6

קרא עוד »

פארק החורשות פנינת הדרום החדשה

בואו להכיר את אחד הפארקים הצעירים-ותיקים ביותר בעיר.
הסיור משלב בין ישן לחדש, בין הסיפורים ההיסטוריים לבין התכנון המודרני, קיימות ואיכות סביבה, טבע, היסטוריה פנאי וקהילה.
נשמע על הפרדסים של יפו, בתי הבאר, הדרך שחיברה בין יפו וירושלים, ועל הפרויקטים העירוניים הקהילתיים לשיקום שטחי בר והשבת הטבע לעיר.

קרא עוד »

טבע עירוני פארק גני יהושע

בואו לסיור בטבע הפראי של גני יהושע – אזור קסום ופחות מוכר. נטייל בין פינות קסומות בפארק, ביניהן: הגן הטרופי, שבע טחנות וגן הסלעים. בסיור נדבר על החשיבות הרבה של הטבע בעיר ותרומתו לאיכות החיים, וכן על המאמצים הרבים שנעשים על מנת להגן עליו.

קרא עוד »

טבע עירוני גבעת נפוליאון

הצטרפו אלינו עם כל המשפחה לסיור טבע עירוני, במרחב אתר הטבע תל נפוליאון בגני יהושע. נכיר את הטבע המקומי, את הצמחייה המקומית ואת מגוון בעלי החיים באזור.

קרא עוד »

הכתובת על הקיר

סיור אמנות רחוב צבעוני מותאם לילדים שעושה שמח בלב ובעיניים.
נשמע על אמני רחוב כמו dede,tag, מינץ, מיוריאל שקירות שכונת פלורנטין הם בדי הציור שלהם.
מה הם לגו, קופונים ופינות ליטוף באמנות רחוב?
על מנת להבין טוב יותר גם ניצור בעצמנו גרפיטי שהוא האמת שלנו!

קרא עוד »

השירים המשחקים איפה הם עכשיו?

סיור שמתחיל בבית ביאליק ובמהלכו נדבר על שירי הילדים שכתב כגון רוץ בן סוסי, רד אלינו אווירון ועוד טובים. משם נלך לבית העירייה הישן ונשחזר את טודו בום! האיפור והנצנצים עלינו, ההופעה עליכם! משם נעבור דרך המעבר הסודי לגן מאיר ונשחק משחקי ילדות של פעם כגון ים יבשה, 123 דג מלוח, חמש אבנים ועוד…

קרא עוד »
בודק...
איך אפשר לעזור לך?