EN
אתר התיירות של תל אביב
חיפוש

מסעדות

במנעד שבין דוכני פלאפל לבין מסעדות גורמה יוקרתיות, בקשת הרחבה של מסעדות מאכלי ים, מסעדות המתמחות בבשר, מסעדות איטלקיות, מסעדות ביסטרו צרפתיות, וקונדיטוריות עילית – צמחו להן מתחת לאף שלנו  אושיות קולינאריות ייחודיות, שהופכות את תל אביב-יפו למעצמת אוכל.לא פחות.

מגוון המטבחים כאן עומד זקוף גֵו מול המסעדות הכי חמות בניו יורק או בסן פרנסיסקו.

תל אביב יפו מציעה מסעדות כמעט מכל הסוגים והמינים. מסתבר שכור ההיתוך האמיתי מתרחש יום יום שעה שעה, כאן בעיר הגדולה.

תוכלו למצוא כאן מסעדות שף המביאות את העדכניות, הסטייל והתחכום העולמיים, לסועדים אניני הטעם הישראלים.

יחד עם האוירה הבינלאומית העכשווית, מתגאה תל אביב במגוון מטבחים שמשקף את המטבח העממי: תוכלו לאכול במסעדות "יהודיות" בעלות ניחוח מזרח אירופי של קיגל, צ'ולנט וגפילטע פיש. מסעדות תימניות יציעו מרק רגל, צלי ריאות, חוואיג', ג'חנון או מחשוש (יש דבר כזה).

אם אתני זה בשבילכם יפני, אינדונזי או תאילנדי, המושגים של תל-אביב הם רחבים יותר. לצד הזא'נר הזה המצוי כאן בשפע, תוכלו למצוא גם בישול גרוזיני, טורקי, מרוקאי, עיראקי וגם פרסי. זה לצד זה ערוכים בשורה קובה חמוסטה, קבב חריף, סמבוסק ממולא, קוסקוס ריחני ואורז ירוק.

מי שאוהב ממולאים ואוכל בלקני ימצא אותם גם במטבח הבולגרי שמאפיין בעיקר את יפו. יפו מתאפיינת כמובן גם בשפע המסעדות הערביות שבה. מה ההבדל בין מסעדה מזרחית לערבית? – שאלה טובה. אנחנו הגענו למסקנה שזה פחות או יותר אותו דבר… מה שחשוב הוא ששמו של האוכל המזרחי יצא למרחוק ובצדק רב.

מלבד האוכל המשובח, מתהדרות המסעדות בעיר גם בשירות מצוין וברמת עיצוב גבוהה שמוסיפה לחוויה הכוללת.

כל פינה בעיר מציעה שפע של אפשרויות קולינאריות השכונות זו לצד זו. ממתחם נמל תל אביב, דרך החומוסיות של ירמיהו, עבור ברחוב אבן גבירול השוקק (מי אמר שווארמה ולא קיבל?), דרך הביסטרואים הקוקטיים של אזור נוה צדק ומתחם התחנה האופנתיים, דרום תל אביב על שלל המסעדות היחודיות שבו וכלה ביפו האותנטית.

השפע לעיתים מבלבל ומסחרר – כאב ראש לא קטן למי שרעב ומחפש להכניס משהו לפה… אבל לאחר שנפלה ההכרעה – צפויה לכם חוויה.

תהנו.

בודק...
איך אפשר לעזור לך?