EN
אתר התיירות של תל אביב
חיפוש

מאחורי הקלעים של תאטרון הבימה

מוזמנים לסיור מסקרן מאחורי הקלעים של התיאטרון הלאומי שלנו – שעה ורבע של שוטטות מודרכות בין המחילות, חדרי ההלבשה ושולי הבמה. הצצה ייחודית אל כל מה שאינו חשוף בדרך כלל לקהל הרחב.

צילום: כפיר סיוון

סיורי תרבות ואמנות נוספים:

רוקדים עם כוכבים – סיור במרכז סוזן דלל

בואו לרקוד כל הדרך לסוזן דלל! סיור ייחודי בכיכר הקסומה בלב נווה צדק. מרכז סוזן דלל מארח אותנו לסיור מודרך בו נכיר את ההיסטוריה של מרכז המחול המפורסם, נלמד על האדריכלות והשימור, נשמע על הפעילויות המגוונות בחללים השונים שמאחורי הקירות ונציץ אל מאחורי הקלעים של במת המופעים.

קרא עוד »

היכל התרבות ע"ש צ'רלס ברונפמן

כבית לאמנויות הבמה, היכל התרבות תל אביב הוא מוקד תרבותי שוקק חיים, המארח הופעות מוזיקה, מחזות זמר, בלט, הצגות תיאטרון ומופעי בידור של מיטב היוצרים, השחקנים, הרקדנים והמוזיקאים הבינלאומיים והישראליים המובילים

קרא עוד »
האופרה. צילום: יוסי צבקר

אל נבכי האופרה

מפגשים המאפשרים לקהל הרחב ללמוד ולהכיר מקרוב את עולם האופרה באמצעות סיור חוויתי מודרך מאחורי הקלעים, במחסן התלבושות, בסדנאות העבודה, באכסדרה, באולם ולפינאלה – מפגש עם זמר אופרה.

קרא עוד »

אומנות רחוב בנחלת בינמין

נחלת בנימין, השכונה השנייה שהוקמה בשנת 1911 אחרי אחוזת בית, ידועה כמדרחוב שוקק ומלא בטקסטיל וטעם טוב. השכונה גם מתחדשת ללא הפסק באומנות גרפיטי על ידי טובי האמנים בישראל, בפרויקט ראשון מסוגו, שהפך להיות המדרחוב הכי אומנותי בישראל. מיהם אמני רחוב? מה הם רוצים להגיד? ומה זה בכלל גרפיטי? הצטרפו לסיור חובה זה, העמוס ביצירות מושקעות ובכל הסיפורים הכי צבעוניים שמאחוריהם.

קרא עוד »
קאמרי

מאחורי הקלעים של תיאטרון הקאמרי

עולם התיאטרון הוא עולם שלם ומרתק: פרט למה שרואים על הבמה, קיים העולם של "מאחורי הקלעים". סיור בתוך נבכי תיאטרון הקאמרי בין האולמות, התלבושות, האביזרים וכל הסודות הקשורים לעיצוב הבמה.

קרא עוד »

סטודיו פתוח בקריית המלאכה

אזור קריית המלאכה מכיל בתוכו גלריות מרשימות, בתי מלאכה וחללים שהפכו סטודיו לאמנים והיוצרים באזור המתפתח. בין הרחובות והסמטאות ניתן למצוא גם עבודות של מיטב אמני הרחוב, ציורים והדבקות על דלתות חלודות, וסדרה של יצירות אמנות משולבות שירה המתקשרות עם החיים והעובדים בקריית המלאכה.

קרא עוד »

שלוש משוררות, אינספור אהבות ועיר אחת

לאה גולדברג, דליה רביקוביץ' ויונה וולך כתבו תשובות רבות ומגוונות לשאלה 'מהי אהבה'. השלוש, שחיו ויצרו באותה שכונה מציעות אפשרויות ייחודיות להבנת רגש זה. נבקר בדירות בהן התגוררו ויצרו המשוררות. ובעזרת שיריהן נצלול לעולמן החבוי, המורכב והקסום.

קרא עוד »
בודק...
איך אפשר לעזור לך?