EN
אתר התיירות של תל אביב
חיפוש

רחוב אבן גבירול

אבן גבירול, אחד מרחובותיה הראשיים של תל אביב, עבר לאחרונה מתיחת פנים באדיבות העירייה והוא מתפתח במהירות. הרחוב מאכלס מגוון בתי עסק, הכוללים דוכנים ותיקים לממכר פלאפל ומסעדות יוקרה, בוטיקים אופנתיים ומספר חנויות שוקולד גורמה. אבן גבירול הוא מקום נעים לטיול רגלי או לשתיית קפה תוך כדי התבוננות בעוברים ושבים.

צילום: גיא יחיאלי

מתחמים נוספים במרכז העיר :

אנדרטת המעפילים

מצבת זיכרון עומדת תחת כיפת השמים. היא נבנתה כמחווה למעפילים שחמקו מן הבריטים בתקופת המנדט, ועלו לישראל טרם-הכרזת המדינה.

קרא עוד »

הסינמטק של תל אביב

סינמטק תל-אביב, הראשון בסינמטקים בישראל, הוקם ב- 12.5.73 מתוך מגמה להעמיק את תודעת אמנות הקולנוע בקרב הציבור הרחב, מתוך הכרה בכך שאמנות הקולנוע היא האמנות של המאה ה-21, ומכילה בתוכה גם ביטוי לשאר האמנויות.

קרא עוד »

בית ציוני אמריקה

המוסד התרבותי הוותיק, שהוקם על ידי ארגון ציוני אמריקה בתחילת שנות ה-50 של המאה העשרים, מציע מבחר מגוון של אמנויות, בידור ואפשרויות בילוי ליליות.

קרא עוד »
בריכת גורדון

בריכת גורדון

מתחם בריכת גורדון, אשר נפתח בשנית ע"י עיריית תל אביב-יפו, מציע למתרחצים שלוש בריכות יפיפיות: בריכה אולימפית, בריכה לילדים ובריכה לפעוטות. סביב הבריכות, על גבי משטח דק איכותי, המקנה למקום מראה אסתטי וטבעי, מוצבות מיטות שיזוף ושמשיות צל לרווחת המתרחצים.

קרא עוד »
בודק...
איך אפשר לעזור לך?