EN
אתר התיירות של תל אביב
חיפוש

שדרות בן גוריון / בית בן- גוריון

שדרות בן גוריון, הקרויות על שם ראש ממשלתה הראשון של ישראל, הן אזור שקט שעצים בעלי עלווה ובתי קפה רבים פזורים לאורכו.

הרחוב, המשמש בעיקר למגורים, מהווה חיבור נוח בין כיכר רבין לחוף הים, בייחוד עבור רוכבי האופניים. בניין הבאוהאוס, שהיה ביתו של בן גוריון,
הפך כעת למוזיאון המציג חפצים אישיים, בהם ספרייתו המרשימה המכילה קרוב ל-20,000 כותרים.

שדרות בן גוריון 17

03-5221010

צילום: כפיר בולוטין

מתחמים נוספים במרכז העיר :

אנדרטת המעפילים

מצבת זיכרון עומדת תחת כיפת השמים. היא נבנתה כמחווה למעפילים שחמקו מן הבריטים בתקופת המנדט, ועלו לישראל טרם-הכרזת המדינה.

קרא עוד »

הסינמטק של תל אביב

סינמטק תל-אביב, הראשון בסינמטקים בישראל, הוקם ב- 12.5.73 מתוך מגמה להעמיק את תודעת אמנות הקולנוע בקרב הציבור הרחב, מתוך הכרה בכך שאמנות הקולנוע היא האמנות של המאה ה-21, ומכילה בתוכה גם ביטוי לשאר האמנויות.

קרא עוד »

בית ציוני אמריקה

המוסד התרבותי הוותיק, שהוקם על ידי ארגון ציוני אמריקה בתחילת שנות ה-50 של המאה העשרים, מציע מבחר מגוון של אמנויות, בידור ואפשרויות בילוי ליליות.

קרא עוד »
בריכת גורדון

בריכת גורדון

מתחם בריכת גורדון, אשר נפתח בשנית ע"י עיריית תל אביב-יפו, מציע למתרחצים שלוש בריכות יפיפיות: בריכה אולימפית, בריכה לילדים ובריכה לפעוטות. סביב הבריכות, על גבי משטח דק איכותי, המקנה למקום מראה אסתטי וטבעי, מוצבות מיטות שיזוף ושמשיות צל לרווחת המתרחצים.

קרא עוד »

בית שלום עליכם

בית שלום עליכם שוכן במרכז התרבותי של תל אביב – בקרבת בית אריאלה, בית האופרה והתיאטרון הקאמרי – והוא עצמו משמש מרכז לתרבות יידיש בתל אביב ובישראל.

קרא עוד »
בודק...
איך אפשר לעזור לך?