EN
אתר התיירות של תל אביב
חיפוש

דרוש.ה מנהל.ת תחום אקוסיסטם – חברות רב לאומיות

מנהלת עיר עולם ותיירות, הינה תאגיד עירוני המקדם ומפתח את תל אביב-יפו בשלושה תחומים: תיירות, תקשורת בין-לאומית , ופיתוח כלכלי בין-לאומי. תפקיד ראש תחום האקוסיסטים הוא חלק מפעילות "תל אביב טק", התוכנית העירונית לשיתוף פעולה  עם תעשיית הטק בתל-אביב-יפו, ולתמיכה באקוסיסטם החדשנות והטכנולוגיה בעיר. הפעילות מתמקדת בחיזוק הקשר עם חברות הטק הפועלות בעיר תל אביב-יפו, מתן מענה עירוני לצרכיהן, שילוב תושבות ותושבים נוספים במעגל ההייטק ועיבוי הפעילות המיתוגית בזירה המקומית והבין לאומית.

מהות התפקיד

תפקיד ראש תחום האקוסיסטים הוא חלק מפעילות "תל אביב טק", התוכנית העירונית לשיתוף פעולה  עם תעשיית הטק בתל-אביב-יפו, ולתמיכה באקוסיסטם החדשנות והטכנולוגיה בעיר. הפעילות מתמקדת בחיזוק הקשר עם חברות הטק הפועלות בעיר תל אביב-יפו, מתן מענה עירוני לצרכיהן, שילוב תושבות ותושבים נוספים במעגל ההייטק ועיבוי הפעילות המיתוג בזירה המקומית והבין לאומית. מנהל.ת תחום האקוסיסטם אחראי.ת על ניהול הממשק עם סטרטאפים בתעשיית ההייטק בתל אביב-יפו על מנת לעודד פיתוח פעילותם, צמיחתם ושגשוגם בתל אביב-יפו.

משימות עיקריות

  • בניית אסטרטגיה עירונית לשיפור השירותים הניתנים לחברות בעיר – קביעת אסטרטגיה, מטרות ויעדים, והטמעתם בתכנית העבודה השנתית.
  • ניהול הקשר מול החברות בעיר – ייזום פגישות, איתור צרכים ופערים של חברות, בניית תהליכים ומציאת פתרונות כמענה לצרכים מגוונים, תוך עבודת מטה רחבה הכוללת את כלל ממשקי החברות עם העיר והשירותים המוניציפליים הנדרשים על מנת להשתקע ולשגשג בעיר.
  • הובלת פרויקטים – ייזום, איתור וקידום פרויקטים מורכבים, במגוון תחומים הקשורים לצרכי החברות, בשיתוף ראשי התחומים במחלקה.
  • מיסוד תהליכי שירות לחברות – מיסוד תהליכי שירות לחברות בתחומים מגוונים כגון שירותים עירוניים, קהילתיים, סביבתיים, להבטחת שיפור ברמת שביעות הרצון, וחיזוק הקשר של החברות לעיר.
  • חיבור בין צרכי החברות לבין ספקים, חברות וגורמים מקצועיים נוספים בעיר בסינרגיה עם העיר וניצול המשאבים הייחודיים שלה לקידום הסטרטאפים.
  • יצירת קהילה ייחודית וקידום נטוורקינג בין היזמים והחברות.
  • ניהול ותכלול התחום מול גורמים עירוניים וחוץ עירוניים – ניהול קשר עם גורמים שונים בעירייה, בחברות העירוניות ועם גופים שונים (לרבות גורמי ממשלה) לאיתור מידע וטיפול בצרכי החברות טרום צמיחה לאור המדיניות העירונית.
  • תמיכה בפעילות השוטפת של מחלקת פיתוח כלכלי בין לאומי – מתן מענה בכל פרוייקטי המחלקה וליווי שוטף לצוות המקצועי הפנימי בשאלות וסוגיות בתחום.

דרישות וכישורים נדרשים

תנאי סף

  • תואר ראשון – חובה, תואר שני – יתרון; יתרון לבעלי תואר בתחום רלוונטי כגון: מנהל עסקים, חדשנות, מדיניות ציבורית, מדעי המחשב וכו'
  • לפחות 3 שנות ניסיון בתפקיד ניהולי בתחום העסקי, ו/או היזמי ו/או ניהול קהילה
  • שליטה בתכניות אופיס ובשיווק במדיה החברתית
  • אנגלית ברמת שפת אם או רמה גבוהה מאוד, בדיבור, קריאה וכתיבה

דרישות נוספות

  • היכרות עם האקוסיסטם
  • ניסיון בעבודה מול סטרטאפים/חברות טק/חברות רב לאומיות – יתרון
  • ניסיון בניהול פעילויות מקצועיות בתחום הטק
  • ניסיון בעבודה מול גורמים מקצועיים בזירה המוניציפלית וגופים ממשלתיים – יתרון
  • ניסיון ביצירת קשרים עסקיים ושותפויות עם גורמים מקצועיים בארץ ובחו"ל.
  • יכולת ניהולית גבוהה, לרבות הקפדה על סדר וארגון ויכולת למידה גבוהה של מגוון נושאים בזמן קצר.
  • יכולת עבודה מול מספר גורמים במקביל, יכולת אישית גבוהה בתעדוף משימות, תפיסה מהירה, נמרץ, עמידה בלחץ, יכולת ארגון, יכולת לעבוד בצוות ויחסי אנוש מצוינים.

הגשת מועמדות עד 9/3/2023
משרה מלאה בתל אביב-יפו (בשעות 9:00-18:00 לפחות)
נכונות לעבודה גם בשעות אחה"צ והערב
נא להעביר קורות חיים  ל:econ@mail.tel-aviv.gov.il

להגשת מועמדות

יש לצרף קובץ קורות חיים

בודק...
איך אפשר לעזור לך?